Кошик
212 відгуків
Меблева фабрика БНБ
+380 (97) 424-98-91
Додати відгук

Як облаштувати зону очікування? Увага на дивани та інші меблі

Як облаштувати зону очікування? Увага на дивани та інші меблі

Зона очікування – це простір, де відвідувач салону краси, офісу, медичного центру або адміністративної будівлі чекає, доки його прийме фахівець. Це важлива локація, яка має бути максимально зручною, практичною та естетичною, адже вона прямо впливає на лояльність клієнтів, їх настрій.

Згідно зі статистикою, частина потенційних замовників йде через кілька хвилин, якщо бачить недопрацьовану зону очікування, безлад. Це свідчить про те, що важливий як професіоналізм співробітників компанії, так і турбота про клієнта, увагу до нього. Зручне та м'яке місце очікування, столик із цікавою, корисною інформацією, можливість випити води, чашку чаю чи кави – здавалося б, потрібно не так багато, але це має велике значення. Сьогодні поговоримо про меблювання, а саме про диван для зони очікування, пуф та журнальний столик, різні декоративні елементи.

Навіщо потрібен диванчик в зону очікування?

Коли потенційний клієнт вже знає приблизну вартість послуг, високий рівень професіоналізму співробітників, ознайомився з відгуками та портфоліо компанії, то стильна, зручна зона очікування стане додатковим бонусом, що вплине на вподобання гостя. Важлива не стільки вартість ремонту цієї невеликої території, скільки актуальність дизайну, якість меблів, наявність смаку в дизайнера чи людини, яка це облаштовувала.

Оскільки сьогодні конкуренція величезна у різних галузях (б'юті індустрія, медичні, освітні, нотаріальні послуги тощо), не можна оминати приймальні, стійки адміністраторів стороною. Рекомендується поставити задачу дизайнеру, щоб він продумав всі деталі, забезпечив комфортний простір, а допоможуть із цим дивани для офісу. Необов'язково вибирати дорогі моделі, наприклад, із натуральної шкіри. Екошкіра та інші сучасні штучні матеріали – відмінна альтернатива, адже виглядають вони так само розкішно, але при цьому їх легше доглядати, служать ці матеріали довго.

При облаштуванні зони очікування окрім меблів важливо враховувати наявність стильних квітів у горщиках, гарне освітлення, комфортну температуру, наявність кулера з водою, чаю, кави та смаколиків. Важливо, щоб простір не був захаращений, а була можливість вільно пересуватися. Якщо накупити крісла, пуфи, дивани в маленьку кімнату, то це може викликати дискомфорт, пригнічувати гостей. Тому заздалегідь рекомендується продумати кількість меблів, їх розміщення, а вже потім купувати диванчик в зону очікування.

Ідеально, коли весь інтер'єр офісу, магазину, салону краси виконаний в одному дизайні. Якщо є можливість замовити банкетки і пуфи одного виробника – це відмінне рішення. Фабрики найчастіше пропонують цілі колекції, що складаються з різних предметів, які гармонійно поєднуються між собою.

Які потрібні меблі для зони очікування?

Фахівці стверджують, що комфортна особиста зона для людини – це квадратний метр. Враховувати цей фактор варто при меблюванні простору окремими предметами або одним великим, при виборі розміру диванів.

Крім наявності диванчиків, простір зони очікування варто доповнити такими меблями:

  • крісла;
  • пуфи;
  • журнальні столики;
  • стійки для верхнього одягу;
  • підставки для жіночих сумок.

Оптимально подумати про розміщення різних полиць, де буде декор, буклети компанії, стенди з акціями, знижками, інша інформація, яка може залучити більше клієнтів або стати мотивацією, щоб ті поверталися. Базові меблі – це диван для очікування, але лише з ними одними простір здаватиметься порожнім.

Якщо зрозуміло, що фірму відвідуватимуть діти, можна створити окрему зону для них із килимком, іграшками, маленькими пуфами чи стільчиками. Така зона очікування для клієнтів вважається більш комфортною, оскільки малюкам буде чим зайнятися.

Як облаштувати локацію?

Перше, що потрібно зробити, – це виділити максимальний простір, який можна використати як приймальню. Чудово, якщо він буде біля входу, щоб відвідувач одразу оцінив рівень піклування про нього, зручно розташувався.

Зона очікування в салоні краси може містити барну стійку, де подаватимуть соки, воду, чай, каву, стіл зі стільцями або стенд із різними продуктами, які продає фірма. Тоді рекомендується вказати відразу ціни, щоб не довелося чекати на консультанта.

Що стосується декору, то кожна компанія самостійно вибирає, чим хоче доповнити простір, в залежності від спрямованості фірми, рівня клієнтів. Хтось використовує гірлянди, справжні чи штучні квіти, інші обирають фонтани, неонове підсвічування чи класичний мінімалізм. Все має право на існування, але в межах конкретного інтер'єру. Можна додати книги, журнали, розмальовки та олівці, настільні ігри.

Важливо, щоб зона очікування в офісі надавала доступ до напоїв. Хтось вносить їх до списку послуг, тоді адміністратор сам запитує, що подати клієнту. Інші організації оптимізують цей процес, встановлюють кулер, апарат для приготування чаю, каву, холодильник із соками, водою, солодкою газовкою.

Додатково рекомендується поставити відразу кілька кошиків для сміття, позначити проходи до туалету та стежити за температурою вологості, повітря. Щоб її відрегулювати, знадобиться обігрівач або кондиціонер. Потужність варто підбирати, виходячи із квадратних метрів приміщення.

Не завадить оснастити приміщення безкоштовним доступом до Інтернету. Це не просто ввічливість, надання користувачеві можливості виходу в соцмережі, адже це може бути можливість при вході зареєструватися на сайті фірми. Так гість надасть контактну інформацію, зможе вивчити дані про бренд, прочитати відгуки про обслуговування, можливо захоче повернутися знову, коли побачить розсилку з черговими знижками, акціями. Такий підхід зі збором даних про інтереси людини, її вік, хобі, роботу використовується досить часто.

Меблева фабрика BNB виготовляє якісні меблі для зони очікування за найприємнішими цінами. Пропонуємо великий вибір моделей, колірних рішень та приємний цінник на товари.

  • Банкетки – ідеальне рішення для школи
    Банкетки – ідеальне рішення для школи
    Комфортні сучасні банкетки для школи надають багато переваг всім учасникам навчального процесу, а також батькам. З їх допомогою можна практично зонувати та меблювати простір коридорів, холів та класів, підвищити функціональність, зручність від їх використання.
  • Офісні дивани з функцією зберігання: оптимальне використання простору
    Офісні дивани з функцією зберігання: оптимальне використання простору
    Сьогодні поговоримо про стильне та доступне рішення меблювання зони відпочинку, ресепшина, а саме про диван для зони очікування з додатковим відсіком для зберігання речей. Це практичний та багатофункціональний предмет м'яких меблів, який чудово вписується в офісний простір.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner